Duminica seara s-a facut extragerea numerelor castigatoare la 6 din 49. Am ajuns intamplator pe postul tv respectiv exact cand bilutele alea se agitau prin urna aceea. Zic Hai sa vad ce castig in seara asta. Si incepe:

- Primul numar castigator… 15

- Al meu e.. mai departe..

- AL doilea numar … 44

- Buuun..

- 19

- Asa…

- 7

- Da………

- 37

- 8O  Nu pot sa cred…

- Si ultimul numar… 30

- Ieeeeeeeeeeeeeeee… yupyyyyyyyyyyyyyyyyy… Yes yes yes!!!  Am si eu un numaaaaaaaaaar…  (sau ma rog..as fi avut daca as fi jucat)

Daca ma vedeati in momentele alea ziceati ca am luat-o razna pe campii…  Dar mi-am revenit relativ repede si mi-am dat seama ca a fost mai bine ca nu am jucat. Aruncam banii aiurea.

Am si uitat de toata povestea asta pana astazi dimineata. Suna telefonul. Era un amic de la capitala cu care nu vorbisem cam de multisor.

- Ingericooooooooo… Felicitaaaaaaaaaaaaaaaaaari!!!!!!

- Ce-ai, bre? Ai baut ceva? (tipa atat de tare incat initial m-am speriat)

- Pai am vazut ca ai castigat la Loto. Bravooo!!!! Sa dai de baut!!!

- 8O  (m-am ciupit de mana sa nu care cumva sa visez inca)  Ce-am facut, ma??? 

- Pai n-ai vazut, fata, ca a castigat cineva din Galati premiul cel mare? Si eram convins ca tu esti fericita.

Mda… Norocosi, domn’le galatenii astia. Mai bine ma duceam si jucam si eu un bilet.. daca tot a fost norocul in vizita la mine in oras. Cine stie? Poate poate… :P

